duminică, 10 mai 2015

Booktube România

Booktube România


Youtube-ul a început de câțiva ani buni să fie "populat" de către vloggerii români care îşi exprimă opiniile pe anumite teme în fața camerei de filmat.
De asemenea , după părerea mea , acest fapt a adus la noi în țară şi apariția booktub-ului ; unde putem vorbi liber despre anumite cărți care să le stârnească interesul la cât mai mulți din cei ce se uită la clipurile respective.
    Ştiu că este puțin stânjenitor, dar eu abea de un an am început să citesc romane ,şi să îmi placă să citesc cât de mult pot. Şi pot spune că profit de orice moment să îmi iau o carte atunci când am ocazia.
Şi eu la rândul meu am fost curioasă în privința mai multor cărți recomandate de booktuberii noştri, şi chiar m-am gândit să fac şi eu parte din această comunitate ; asta dacă blogul va fi bine primit de voi. 

Prima persoană pe care pot spune că am descoperit-o din întâmplare a fost Adela de la Vanilla moon books care mi-a deschis noi orizonturi față de această lume a cărților .
Cu ocazia asta vreau să îi mulțumesc mult .

Dar mai sunt şi alți booktuberi care mă ajută mereu să mai adaug câte o carte în lista mea pentru anul acesta, pe care spun mereu că nu o voi mai lungi, dar nu mă pot abține. Ele fiind bineînțeles Cristina de pe canalul Cristina98b pe care o admir foarte mult pentru ceea ce este şi pentru că a  reuşit să publice o carte despre care am auzit numai lucruri frumoase numită "Octopusy" pe care vreau neapărat să o citesc şi sper să o pot cumpăra până în Iunie.
Şi cu ocazia asta îi urez succes în continuare şi să continue tot aşa cu clipurile. Eşti tare Cristina .

Şi desigur nu cea din urmă , Irina de pe canalul Irina citeşte, datorită căreia eu am citit cărticica "Scafandrul şi fluturele" de Jean-Dominique Bauby care m-a făcut să am o altă perspectivă asupra vieții.
Şi pe care o urmăresc cu drag de fiecare dată. Din clipurile ei mă simt ca şi cum aş cunoaşte-o şi mi-ar face mare plăcere să vorbesc cu ea , dar şi cu ceilalți booktuberi.

Cam aceştia sunt booktuberii mei preferați, deşi există şi alti tineri care au astfel de canale pe Youtube , eu vă sfătuiesc să vă uitați la clipurile lor şi să puneți mâna şi să citiți . Dacă nu , atunci nu ştiți ce pierdeți. Îmi pare rău dacă nu prea am vorbit fix pe subiect şi dacă aveți vreo numulțumire , scrieți-mi în comentarii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu